Ungdomsskolens hjemmeside tilbyder betaling for tilmeldte aktiviteter via betalingskort, MobilePay, Google Pay og Apple pay. Der er tale om betaling for aktiviteter og ikke fysiske produkter.
Betaling
Hjemmesiden modtager betaling med de mest gængse betalingskort, herunder Dankort, VISA-Dankort og VISA Electron.
Alle dine kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med kortudsteder.
Personlige oplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres i forbindelse med betaling for en aktivitet, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Hedensted Kommune.
I forbindelse med elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Vi benytter en godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket.
I forbindelse med betaling behandles navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af købet. Vi gemmer oplysninger om købet f.eks. hvad du har købt jf. bogføringsloven.
Vi registrerer desuden IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Som køber har du efter databeskyttelsesforordningen altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og til at få indsigt i de oplysninger, som vi har om dig. Det får du ved at kontakte UngHedensted, via e-mail
På baggrund af eventuelle indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes og er muligt iht. lovgivningen.
Den dataansvarlige er Hedensted Kommune.
Fortrydelse
Hvis du har købt en plads på hold eller en tur, kan du på de fleste hold fortryde købet frem til 4 uger før holdstart. Denne dato vil fremgå af holdets beskrivelse. På holdbeskrivelsen fremgår ligeså øvrige betingelser, der måtte være særlige for holdet.
Klagevejledning
Hvis du ønsker at klage over et køb af plads på et hold, en tur eller en rejse skal du sende en e-mail til
og vi vil se, om vi kan finde en løsning.
I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se
eller benytte EU-Kommissionens online klageportal som indgives her
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse.